szerda, április 8

Újítgatások #1 + Menetrendváltozás

cult of personality

Egy kisebb bejelentéssel tartozom nektek, olyan frissítés lépett érvénybe, hogy egy külön lapon az összes eddigi szereplő képe megtalálható lesz, akik akár egy novellában, regényben, bármiben is részt vesznek - említés nem érvényes, csak ha tényleg fontos befolyása van a történet kifolyására, érted -, és a képekre kattintva érhetitek majd el a róla szóló történeteket. Szerintem jó ötlet, és hangulatosabban találod meg kedvenceidet.
A másik, mostantól nagyon hullámzó lesz az aktivitásom, hiszen iskola is van, de amennyi tanulnivaló, annyi lelkesedés a blog iránt. Remélem megérti majd a nagyvilág - már hogyne értené meg, kedvesek ezek.
És a legelső történet a blogon, egy - eddig - hét fejezetes dean-centrikus tömkelegnek készül lenni, ami nem mellesleg, pár órán belül fel is kerül. Ennyi lettem volna akkor talán nem mára, és leginkább azért számoltam be ezekről, mert olyan árva volt az előző bejegyzés.
- - -
Figyelem, műsorváltoztatást kell eszközölnöm,
mivel ahonnan eddig fordítottam, onnan a drága novellákat letörölték - miért, én imádtam - , és én a buta fejemmel nem másoltam ki. Hatalmas lenéző pillantásokat mértem magamra így is, tehát nektek nem kell. Nem mellesleg, már kész volt a fele, de így, hogy egyáltalán nem találom, értelme sincs. Ezen felül, várom az ötleteket, javaslatokat a fordítási lehetőségeket illetőleg.
Addig én is keresek, Niki
katt a képre a nagyobb felbontásért!
Dr, Chilton és Erik

Nincsenek megjegyzések:

Anna és Niki ©.